Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zerwanie plomby/naklejki gwarancyjnej z naszych produktów unieważnia gwarancję i sprawia, iż będą pobierane opłaty za naprawę i usługi serwisowe urządzenia bez widocznej naklejki.
16 październik 2019
szczegółyFirma PROEL ma zaszczyt zaprosić na szkolenie: „Obsługa, programowanie oraz instalacja najnowszych produktów firmy PROEL” Data: 30.10.2019 (środa) Miejsce: ibis Styles Warszawa West, ul. Poznańska 33, Mory, sala konferencyjna ALFA Godziny: 10:00-15:00 Agenda: Część I (10:00-12:00) - Wprowadzenie do topologii najnowszych systemów ...
12 wrzesień 2019
szczegółyZastosowanie przystawki dla słabosłyszących w nowych systemach X9XX, pracujących wyłącznie z aparatami PC512 - może byż utrudnione ze względu na stosowanie nowego typu adresowania w linii aparatów. Aktualnie produkowana przystawka nie rozpoznaje bowiem tego trybu. Rozwiązaniem problemu jest włączenie dla danego numeru lokalu - starszego, ...
22 sierpień 2019
szczegóły